2007/12/03

Bideo-jokoak

Bideo-kontsolen erakarmena
Bideo-kontsolak ezagunak dira aspaldi honetan (zazpigarren hamarkadaren amaieraz geroztik) salako telebistatik "martetarrekin" jolasteko aukera ematen zutelako baina, egun, aisia modernoaren merkatu-pieza behinena bilakatu dira.

Helduak ere, joko eta jolas
Kontsola-erabiltzaileen batez besteko adina 25 urtetik gertu ibiltzeak intelektualki landuagoak diren bideojokoen sorrera sustatzen du etengabe.

Gurasoek ere bideojokoetara hurbildu behar dute I
Fabrikatzaileek aipatutako adina dela eta

Gurasoek ere bideojokoetara hurbildu behar dute II
Bideojoko motak, arderdi positibo eta negatiboak, gurasoentzako aholkuak

Gurasoek ere bideojokoetara hurbildu behar dute III
Azterturiko bideojokoak, banan-banan

Sarean jolastu nahi?
Jolasek beti izan dute paper garrantzitsua ordenagailuaren erabileran. Hasieran, diskete batean edo gutxitan sartzen ziren; gero, CDetan; eta orain, berriz, DVDetan.

Bideojoko egokia oparitzea
Eguberria gainean, guraso askorentzat zail gertatzen da seme-alaben adinaren araberako bideojokoa hautatzea. Horrelako batzuen edukiak bortitzak dira eta, zenbaitetan, adin txikikoen hezkuntza alda dezaketen rol sexistak dauzkate.

Gazteen %8k teknologia berriekiko mendekotasuna izateko «arriskua» dauka
Bilbon eta Gasteizen egoitzak dauzkan Append enpresak egindako ikerketaren arabera, 18 eta 34 urte bitarteko gazteen % 11k merkaturatutako azken aparailu teknologikoak eskuratzeko «obsesioa» dauka.

Argaltzeko bideojokoa







Bideojokoak erabiliz argaltzera iritsi omen dira. Estatu Batuetatik dator albistea; bideojokoetarako asmatu duten tresna berri baten oinarrituta, argaltzeko bideojokoek indarra hartu omen dute.

Haurrek telebistarekin eta gainerako pantailekin harreman ona izateko gida
Telebistak eta teknologia berriek informazio, kultur, harreman eta josteta beharrak asetzen dituzte, bai haurrengan, bai helduengan. Gure seme-alabek baliabide horiek baztertzea nahi dugu? Ez. Alderantziz, ahal den gehiena aprobetxatzen ikas dezaten (eta dezagun) saiatu behar dugu guk, erabilera okerretik etor daitezkeen arriskuak eta oztopoak baztertuz.

* Gurasoentzako helbide interesgarria: http://www.guiavideojuegos.es

7 TESTU HARTU DIRA:

Anonymous said...

Nik "Helduak ere, joko eta jolas" aukeratu dut.

Miren, EGA Taldea

Anonymous said...

Josune
EGA Taldea
"Gazteen %8k teknologia berriekiko mendekotasuna izateko arriskua dauka"

Anonymous said...

"Sarean jolastu nahi?" aukeratu dut.
Fidel, arratsaldeko EGA taldea.

Anonymous said...

Bideojoko egokia oparitzea

Anonymous said...

Fernando
EGA taldea
Terapia osagarriak

Anonymous said...

"Txokolaterapia" aukeratu dut.

Ainara, 2.maila

Anonymous said...

"Ardoterapia" aukeratu dut.
Alberto,2.maila
Arratsaldez